Bosch PIV975N17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV975N17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ton Peters 25-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Kookplaat heeft een zeer eenvoudige en duidelijke bediening. Ook de flex-zones zijn gemakkelijk met één keuzeknop als eenvoudige-zône of als duo-zône te schakelen.
Verder is kookplaat is mooi strak vormgegeven met facetrand en metalen profiel links en rechts. Zeer gemakkelijk te reinigen. Deze inductiekookplaat pas kort in bezit, Wat een ruimte t.o.v. onze oude 60 cm brede keramische kookplaat. Deze kookplaat pas kort in bezit, Duurzaamheid kan ik daarom op dit moment nog niet goed beoordelen (vandaar n.v.t.)

Joke 23-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Al met al een geweldig apparaat, design, gebruiksgemak, gemakkelijk in onderhoud. Vooral de detectie van de plaats van pan is uniek.

piet200 30-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Top product, zeer gebruikersvriendelijk en supersnel koken. Het design is formidabel. een aanrader voor iedereen die een nieuwe kookplaat zoekt.

Ella 13-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Ik heb net een keer gekookt, de bediening wijst voor zich. Prachtige kookplaat, makkelijk te reinigen. Alleen bij het opwarmen van de plaat hoor je een hoge toon die gelukkig ook weer stopt zodra de pan warm is.

MichelZimmerman 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Superstrak vormgegeven inductieplaat met niet onbelangrijk gebruikersgemak. Het is een mooie grote luxe plaat die ook qua design erg strak oogt. Een genot om naar te kijken en uiteraard mee te koken!

Iwan van Eldijk 10-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Wat een topplaat. Strak, snel en heerlijk om op te koken en schoon te houden. Makkelijke installatie. De flex zone is een uitkomst.

Ik raad iedereen wel aan de gebruiksaanwijzing te lezen om de kookplaat goed te leren kennen

Juliana2 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Gebruiksgemak: de toetsen werken erg direct. Vooral de boost functie is erg fijn dat dit er is.
Vormgeving: mooi strak. De bediening is erg duidelijk.

Mogelijkheden: dat er ook 2 zones als 1 grote gebruikt kan worden is erg fijn, want dan kunnen er grote braadsledes op.

Duurzaamheid: Het is eenvoudig schoon te maken en daardoor hopelijk de komende 15 jaar goed te gebruiken.

ik heb altijd op gas gekookt en wilde niet anders, maar dit is echt geweldig.
Ben erg blij hiermee

Marieke de Bruijne 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Geweldig! Overgegaan van gas naar inductie. Hadden we jaren eerder moeten doen. Erg direct, gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken. In onze nieuwe keuken alles van Bosch genomen (oven, combi magnetron, inbouw koffiezetapparaat, koelkast). Super mooie vormgeving en zeer goede kwaliteit.

Ik ben een Bosch fan!!

blijegebruiker357 24-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

mooi apparaat, prettig in gebruik en vooral ook makkelijk schoon te maken. Zeker een aanrader en staat mooi in iedere keuken

JD345 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Super strak design, makkelijk te bedienen, ideaal met gril- en tepanyaki plaat, makkelijk schoon te maken

Meerstadt 17-05-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Het is een super fijne kookplaat. Zou nooit meer anders willen. Makkelijke bediening en snel schoon te maken.

F.H. Pennings 21-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Een super kookplaat. Makkelijk in gebruik en je kunt er alles op kwijt, van braadpan tot soeppannetje. Heeft duidelijke gebruiksindicaties. En een modern uiterlijk.

BTB1962 21-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Tot nu toe zeer tevreden! Gebruikersvriendelijk en ontzettend makkelijk schoon te maken. Ik ben er heel snel aan gewend geraakt. Handig dat je de twee buitenste zones flexibel te gebruiken zijn. Al met al nu al zeer tevreden met de aankoop

Hendrik Jan aan de Ijssel 10-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Prachtige kookplaat; voldoet aan alle kookwensen, inclusief de grillplaat. Eenvoudig in bediening en onderhoud.

Liny Alards 09-04-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Deze inductieplaat geeft mij alle mogelijkheden die ik nodig heb als ik voor mijn vrienden een heerlijk uitgebreid wil koken. Fraai door zijn simpele belijning en geen onnodige poespas. Eenvoudig te bedienen zonder dat ik hiervoor een instructie had gelezen kon ik er al mee werken. Door zelf te kiezen voor een boost stand kan ik mijn verbruik zelf beïnvloeden.

EvaSK 26-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Koken op inductie is even wennen, maar uiteindelijk net zo gemakkelijk als gas. Persoonlijk vind ik het erg prettig te weten dat er geen energie meer wordt verspilt, zoals bij gas wel het geval is. Deze kookplaat is erg groot waardoor er bij het koken meer flexibiliteit ontstaat (geen gedoe meer met pannen te dicht op elkaar en niet wiebelig zoals een gasstel).

mamasan52 20-03-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

De plaat ziet er zeer mooi uit en heeft veel mogelijkheden door de flexzones met genoeg ruimte voor de grotere pannen. De bediening is een pielwerkje, want je moet de kleine puntjes goed raken om het te activeren. Verder heel tevreden.

Irma de Groot 21-02-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Pas een paar dagen in gebruik maar nu al helemaal "verkocht" Fantastische inductieplaat, ziet er zo mooi uit. Absolute aanrader!!

R.Gepkens 27-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Deze plaat werkt fantastisch! We hebben deze plaat een paar weken in bezit. we hebben ook de teppan yaki en grilplaat die speciaal voor deze plaat ontwikkeld zijn. De flex zones worden aan elkaar gekoppeld en we kunnen aan de slag. Echt een Topper dit !!

Nawien 09-01-2015
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

het is een geweldige apparaat met flex zone.
Heel makkelijk in onderhoud en in gebruik.
Echt een aanrader.

Groetjes

hobbykok10 30-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Een mooie plaat die makkelijk in bediening en schoonmaken is. Je kunt overal je pannen kwijt door de flexzones.

S.1942 21-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Als "beginnend" gebruiker van "deze"kookplaat vinden we het gebruiksgemak v.w.b.de vermogensstanden ietwat omslachtig, maar gewent na verloop van enkele dagen wel!

Vormgeving is uiteraard erg persoonlijk, maar stond ons erg aan!

Mogelijkheden zijn wat ons betreft ruim voldoende!

V.w.b. duurzaamheid valt er op dit moment, gezien de gebruiksduur, nog niet veel te zeggen, maar afgaande op de merknaam Siemens en ervaring met dit merk, hebben we er het volste vertrouwen in!

Hendrik Jan aan de IJssel 21-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

De inductie kookplaat is een grote aanwinst voor onze keuken.

Heel handig in gebruik en gemakkelijk schoon te maken.

Een plezier om te koken met de BOSCH.

Mevr. D. Berends 17-12-2014
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

ik heb jarenlang een halogeen kookplaat gehad
en wilde nu weer teruggaan op gas omdat ik dat altijd veel sneller heb gevonden
ik ben echter hartstikke blij dat de leverancier mij heeft overgehaald om over te gaan op inductie koken
koken op inductie is zeker zo snel als op gas en je hebt toch het enorme gemak van het gemakkelijke onderhoud van de kookplaat wat ik al gewend was van het koken op een halogeen plaat

een blije klant dus
met vriendelijke groet
Dini Berends

mevr.diepen 10-11-2014
Geschreven voor: Bosch PIV975N17E

Mooie strakke vormgeving van de kookplaat. Als ex-gaskookster de kookplaat snel onder de knie. Wordt snel warm en koelt weer snel af.
Makkelijk schoon te maken.